Esraabrklu 1000114383540251 37 değilim 38 im ama artık çoook zorlaniyorum.Geceleri uyumuyorum dönemiyorum da 😊 hapşırırken bile karnımı turarak hapşırıyorum 😃 sanki her an çıkacakmış gibi 🙂)))
Ahmetasafmomms 1000114383540251 37+2yiz bel ağrısı çok ve arada alt tarafıma ağrı giriyo neden olabilir ki sizde varmı
ArasAsya 1000114383540251 37+4 bir hafta öncesine kadar yürümekte zorlanıyodum doğurucakmış gibi. Bikaç gündür hiç bisey hissetmiyorum sanki yeni hamileyim 😂
1000114383540251 Ahmetasafmomms evet canım çatı ağrısı rahim kendini doğuma hazırlıyor esniyor oyuzden normal benide zorluyor özellikle yürürken falan
qqulsum55 Bizde 37+1 olduk kızlar ama afedersiniz aşırı şekilde isalim var 3 gündür geçmek bilmiyo sizdede bu durumu yaşayan var mı
1000114383540251 qqulsum55 bendede aşırı büyük tuvalet isteği oluyor ama ishal değilim doğum a yakın zamanda ishal olabiliyormus
yokolmuyor YaseminBatrk alt tarafın kemikleri yani😶😶 inanılmaz nir ağrı yatakta dönemiyotum otururken kalkarken çok zorlanıyorum... uxun düre oturamıyorum😦😦
NALIN Tam 37 oldum bel ağrısı alt karin kasık ağrısı dayanılmaz derecede zorluyor artık geceleri bacak agrilari yürümekte bile zorlanıyorum özellikle geceleri dayak yemiş gibi heryerim ağrıyor 😣
tugba04 Kzlar cati agrisi nasil oluyo bende 36+2yim bugun alt tarafimda surekli bi sizlama giriyo cikiyo ozellikle yururken oluyo ve sag kalcamdan bacagima bi agri vuruyo sizce nedendir
1000114383540251 tugba04 alt tarafın canım rahim kendini doğuma hazırladığı için içten vajinadan kemiklerin agriyor
YaseminBatrk 1000114383540251 bende de oluyor ara ara doğum sancısı belirtisi mi şimdi bu 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Ebru26 36+3 bende 🙂 karnım iyice aşağı indi ve artık cocuğun hareketleri bir hafta önceye göre cok cok az. Sizin hareketler ne durumda
1000114383540251 Ebru26 valla benim 37+1 en son 2 hafta önce baş assagi odnmustu ama hala çok hareketli bol bol yürüyorum hurma yiyorum ona rağmen henüz ne acilma ne bi belirti yok bol gelmeye niyeti yok