Meva ben hamile kaldigimi öğrendikten sonra yaptirdim tamamlayici dogm sigortasi. Eger hamile kalmadan yaptirirsan hamiel kaldığında istedigin hastaneyi secebiliyorsun. Ama hamile kaldiktan sinra yaptirirsan sigortani senin gitmek istedigin hastaneye gore duzenliyorlar. Ben hamile kaldiktan sonra yaptirdim.muayeneler tahliller dogum gebelik sırasında hastanede yatmam gerekirse ve dogumdan sonra bebek kuvezde falan kalirsa onlari karsiliyor. Sadece detayli ultrasonu karsilamiyordu sigortam zaten onu da dr un onerdigi bi yerde yaptirdim cok tutmadi. Ben sadece hastaneye gittigimde 15 tl devlete odenen katki payını ödüyorumki o da zaten her yerde var. Bu sigortayi yaptırırken yas fln gibi kriterler var.mesela belirli bi yastan sonrasi riskli gebelige giriyor ya onlara daha yuksek cikiyor sanirim.fiyat ona gore degisebiliyor. Ben 4140 tl ye yaptirdim ankara medicalparka gidiyorum hastanenin dogum paketi 6750 tl gibi bisi sanirim ama neler kapsiyordu tam bilmiyorum. Normalde de her muayene 160 flnmis tahliller fln ne tutar tabi orasi mechul. Ben memnunum sigortamdan