Pyemsespyemses111 Çok fena grip Boğazköy agrısı bir çare kızlar 🙏🏻 lütfennn şimdide mide bulantım başladı 33 haftalık gebeyim nefes alamıyorum dişimde agrıyor anılacağınız heryerim birden agrıyor resmen ne yapabilirim???
BesteCanerKutluzolu Pyemsespyemses111 sıcak suyun içine yarım limon sıkıp içine 2 tatlı kaşığı bal koyun ılıyınca için bir bardak boğaz ağrısı içinde ballı süt içebilirsiniz malum ilaç kullanamıyoruz ama yine doktora da söylemek lazım Allah korusun iltahaplı bir durum varsa o daha tehlikeli o zaman ilaç veriyorlar bebek zarar görmesin diye
SemaNurSoy97 Pyemsespyemses111 kivi ve portakal ye tuzlu su gargarası yap sürekli ılık su iç limonlu ve bolca dinlen son haftalarda daha da ağır olur
Pyemsespyemses111 BesteCanerKutluzolu şimdi içtim cnm ballı limonlu sıcak su içtim inşallah şifa olur 😒😷
Sayrkann Pyemsespyemses111 ben gittim ihlamur aldim iciyorum biraz iyi oldum canim hem bogaz agrisi hem grip icin sifayi kaptim bende 🙁
Denizsevim Bende hasta oldum.. Cumartesiden beri geçmedi.. Bugün de izin alıp evde kaldım. 24+5 im. Ballı süt, ballı limonlu ılık su iyi geliyor. Ihlamuru da günlük 2 bardaktan fazla içmeyin.. Dikkat edin.
Pyemsespyemses111 [bilinmeyen] nefret ediyorum bu hastalıktan insanı çok halsiz bırakıyor ya geçmek bilmiyor 😷