zlemAtAcar TubaMustafaDurmaz mesela biz 28. Haftada gittiğimizde doktor 1370 gram 10 gün önde gelişimi Dedi. yani normal demesi garip 🤔 önde vs demedi mi ?
TubaMustafaDurmaz zlemAtAcar evet biraz önde dedi ama cihazdan cihaza da değişiklik gösterir dedi bende çok takılmıyorım zaten kilo işene çevremde gördüğüm kadarıylada hep bi önce falan diyorlar sonra düzeliyor
Sultan67 TubaMustafaDurmaz 31 haftalik olduk geçen cuma gitmistim en son 1 kilo 314 gramdi azmıs biraz boyuda 42 cm olmuştum ben zaten hic kilo almiyorum yiyorum aslinda gece gündüz demeden ama kusmalarım halen devam ediyor ondan dolayı sanirim
KeriminAnnesi Emsu4848 maşallah sizinde kiloluymuş doktor doğarken kaç kilo olabilecegini söyledimi 😂😊
Emsu4848 KeriminAnnesi hiç sormayın maşallahı var kızımın 😃 3.900 - 4.100 gibi doğar öyle giderse dedi doktorum bugün yine gittim 46cm 2600g olmuş yavrum 😊💕
Emsu4848 zlemAtAcar hakkımızda hayırlısı bunun doğurması var bide 😃 normal Doğum istiyorum aslında ama bizim kız böyle devam ederse biraz zor herhalde normal doğum. Hayırlısı. Sizin ufaklığın kilosu ve boyu kaç?