Kubraalboya Esereser hiçbir problemim yok, kasılma vs Allah'a şükürler olsun.. sadece sırt ağrılarım başları yaklaşık 15 gündür, beni baya zorluyor onun dışında herşey güzel gidiyor. Senin nasıl gidiyor? 😊
Esereser Kubraalboya benim biraz zorluyor bnm 23. Haftamda bobrek problemim cikti stent takilmak zorunda kalindi . Simdide hamilelik ile ikisi bni yoruyor biraz kasilma yapiyor agriyinca
Fundis Mirayyldz Allah bagislasin ♥Kolay Dogum nasip etsin InsALLAH. Tam Kac hafta senin? Dogum Nezm ? Benim de Kiz ❤
Mirayyldz Doktorum 5 nisan we 20 nisan arasi ddi norml dqum olcqi icn kesin biqun wermdi cnm Fundis 💕
Aynur TubaMustafaDurmaz bende o durumdaydım henüz dönmemişti oğlum. Artık hem döndü hem o acılar bitti 31. Hafta.
KeriminAnnesi Benim bebeğim kilolu galiba yorumları okudumda bende 29+5 de 1900 dü kilosu maşallah diyim aman 😱😊 korkularımda var çok kilolu olursa nasıl doğuracagım 😂😂🐣😫😻😻😻
Sabihay KeriminAnnesi Benim oğlum da 30 haftalıkken 1690 dı😂 Şuan 31+4 haftalık olduk. Ben de korkmaya başladım 😥
Miniksehzadem Şuan 30 hafta 3 günlüğüz en son 26 hftalikken 880 gr dik boyunu hatrlamiyorum suan ama doktor iyi demişti. Çarşamba kontrolmuz var inşallah yazarım o zaman da
TubaMustafaDurmaz Meltem ben bu ayın sonunda gidicem inş son durumu bilmiyorum en son işte 1 ay önce 950 gramdı oğluşum ☺☺
zlemAtAcar Esereser o küçük mucizeler için insam me zorluklara , ne acılara katlanıyor. İnşallah hayırlısıyla dünyaya gelirler 🙏🏻❤
Kubraalboya Esereser Allah kolaylık versin, sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏 Hamileyken böbrek sorunu yaşaman zor olmuş ama üzülme, sağlık olsunda bütün acılar unutulur, Allah yardımcın olsun
KeriminAnnesi Emsu4848 maşallah sizinde kiloluymuş doktor doğarken kaç kilo olabilecegini söyledimi 😂😊