Eymen18 Kızlar nefes darlığı cekiyorum çok kotuyum sanki olecek gibiyim vucudum titiryor ve basim dönüyor sizce acil bişey midir dus alsam kendime gelir miyim 35+3 deyiz suan
Seherr Eymen18 panik atakmı var canım bence duşa girme su bazen daha kötü yapabiliyo düşünmemeye çalış burnunda nefes al ağzından ver bi kaç kere tekrarla bunu rahatlama hissedeceksen biraz cama çıkabilirsin eğer pskolojik bir durumsa iyi gelir
Eymen18 Seherr psilolojik degil ama bu aralar hep böyle çok nefes darlığı giriyor daha öncede oldu yakınlarıma soruyorum bu aylarda normalmis cama çıkıyorum bu sefer ise yaramadı
Elifece Eymen18 36+1 deyim . Bende de çok oluyor. Hatta nefes darlığı ardından karnımda sertleşme ve bazen soğuk ter basıyor
Eymen18 Elifece eşimle de biraz kavga ettim bugün ve çok ağladım şuan bebeğimde hareket etmiyor ondn dolayı da korkmaya basladim
Elifece Eymen18 uzun sure hareket etmezse elinle dürt dedi bana doktorum , sende dene istersen. Eşininde bu haftalarda yapılacak şey mi 😡
Pinarlgn Eymen18 stresten olmuşsun belliki uzan soluna yat kafanın altınaiki bacağınınarasına bir yastık al burnundan derin derin nefes al ağzından ver. Ben geberiyorum nefessizlikten böyle iyi geliyor
Eymen18 Elifece oğlum için dayanıyorum zaten babasız büyüsün istemiyorum babasız büyütmek istemiyorum yoksa su haftada yaptığı şeyler için insan boşar kocasını beklemez ama ben sabir ediyorum belki düzelir diye
MerveTaer Eymen18 bence uzan dinlen çikolata ye yada portakal Allah’ın izniyle hareket eder strese girince bebekte giriyor vücut yoruluyor oda etkileniyor annesi kötü düşünme Allah’ın izniyle bişey yoktur