Dytanne Aliirem aynen canım hafta olarak değil de gün olarak aylığa bakarsan 6-6,5 aylıkken geçmesi gerekiyor inşallah geçer 🙏🏻
Sebla55 Susam yağı çok faydalı youtubede anne kanalında ender saraç söylemişti burnunuza susam yağı sürüp masaj yapıyosunuz hem açıyor hemde beyne olumlu enerjı verıyomus bı ızleyın ve deneyın bence