DuyguK Arkadaşlar karnım baya bi sertleşiyor .. bi yerde toplamıyor düzeliyor ama bu tekrarlanıyor acaba benm gibi olan varmı varsa sebebi ben olabilir ?
Gkayra DuyguK bizde de sorun aynı tas gibi karnım yırtılarak nerdeyse ,doktor 30.haftada dönmüş dedi ama çok acı veriyor ,önerimiz var mı acaba ??
Merver DuyguK normal canm benim ikinci gebeliğim 32 haftalıgız tam oluyor ara ara bebekk kendini itiyor bi yerde sertlik toplanma oluyor sonra yer değiştiriyo hareketleniyor ☺️
Bsekvnz Zehra DuyguK bende de aynı problem var karnımın bir tarafı taş kesiliyor bu kasılma mı oluyor bilmiyorum ama endişe ediyorum, yorulunca oluyor genelde ama bazen gece wc kalktığında bir bakıyorum sanki toplanmış 🤷🏽♀️
Deliana DuyguK DuyguK çok normal artık hareket edecek çok bir alanı kalmadı :) Benim de aynı dayıyor kendini bir yere sanki çatlayacakta ordan çıkacakmış gibi oluyor bu bebeğin kilosunun gücünün yerinde olduğunu gösterir ne mutlu ❤️😍
Merver Yaso6653 normal canm bnm ikinci gebeliğim 32 olduk oluyor bebek yeri daraldıkca kendini ittikçe orası sertleşiyor
DuyguK Ezgisare temizlik yapınca oldu banada agrı belime vurdu agrım sizde temizlik mi yaptınız acaba ?
SenaKocamaz Kızlar ben 32+3 teyim. Benimde son 2-3 gündür karnım çok sertleşti ve inanılmaz derecede sıkıştırıyor tekmeleriyle, doktorum döndüğünü söyledi, hem rahmime baskı var hemde ayaklarını göğüs kafesime bastırıyor nefes darlığı çekiyorum panik olmiyim diye kendi kendimi telkin ediyordum ama sizin yazılarınızı görünce şimdi normalmiş diyorum, biraz olsun rahatladım 😊
DuyguK SenaKocamaz demekki benim bebişimde dönüyor olabilir bugün ilk kez basıma geldi çünkü panik oldum
Gkayra SenaKocamaz aynen bu şekilde cnm bende de sağ göğsünün altı taş gibi oluyor zorluyo orda doktor dönmüş dedi sanırım ayağıyla baskı yapiyo ama çok felaket bı ağrı ..Doğanay kadar napicam bilmiyorum.😊👶
Busraktnc SenaKocamaz bende aynı durumdayım canım rahime doğru cok baskı yapıyor ve göğüs kafesime doğru çok yoruyo beni ama az kaldı kavuşmamıza 🙏hepinize sağlıklı doğumlar diliyorum 😍
Mommi Benimde sağ kaburgam çok kötü neyi denk geliyor bilmiyorum ama oturamıyorum nefes almayı zaten unuttum 😂 Çarşamba gidicem doktora acaba ayaklarımı kaburgam da başı mı çok merak ediyorum 🤷♀️ Eskisi gibi tekmeler yok ama tekmelerini özlemedim değil🤷♀️🥰