Eses Şeker yüklemesine giderken aç veya tok olmamız fark eder mi ? yaptıranlar varsa söyleyebilir mi ?
Busucan Eses En az 12 saat açlık olması gerekiyor bir gün öncesi de tatlı tüketmemeniz gerekiyor en dogru sonuc icin 👍🏻
smetubuku İki gün önce yaptım akşam 12 den sonra birşey yemeden gittim yaptım 1 saat sonra sonuç çıktı çok şükür bişey cıkmadı inş sizlerde tüm annelerde sonuç aynı olur 🙏🙏😍😍🙏🙏
gulanne Eses bana dr aç gel dedi. Açken kan alıyorlar. Açlık şekerine bakıyorlar birde o glikozu içince 1 saat sonra ve 2 saat sonra kan alıyorlar yani toplam 3 defa kan alıyorlar.
Zhdsngz gulanne kan almaları testinizin özelliğine doktorunuzun gördüğü riske göre değişiyor ben 3 saat bekledim İlk bir saat yarımşar saat Aralık’la sonra saatte bir kan aldılar