Merhabalar güzel anneler ve anne adayları,bulantılarım ve kusmalarım öyle fazla ki 8+3 ve yaklaşık 15 gündür dururum böyle ne yersem kusuyorum hiçbir şey canım istemiyor mutfağa girmeye korkuyorum yüzüm sapsarı oldu bebeğimin gelişimi çok güzelmiş kalp atışlarını da dinledik fakat çok zor geçiyor var mı aynı durumu yaşayanlar tavsiyeniz nedir ?