Yesimgedikk haftadayim oglum olcak ve iki gundur cok kotu kasik ve bel agrim var normalmi sizce hanimlar oturamiyorum kalkamiyorum cok kotu korkmaya basladim doktora gitmelimiyim ?
Zeynep23 Handeaslan39 siz bilgilisiniz siye soruyorum benimde kasık bel ağrım vardı sanırım üşütmüştüm sabahları limonlu su içiyorum bişey olur mu bide benim göğüs hassasiyet im geçti ve bide göğüs deki siyahlaşma yer yer döküldü öyle mi oluyo 24 haftalığız