6 haftalık gebeliğim Bugün şeffaf pembe biraz daha kırmızı gibi bi kanamam oldu doktora gittik. Kese olduğu gibi duruyor bir sıkıntı görülmüyor dedi. Saat 11 de oldu sonra eve geldim çok şükür birşey gelmedi kanamaya benzer ama regli olacak gibi karın ağrrım ve kasıklarım ağrıyor bunlar normal mi yani regli olacakmış gibi bir his var içimde çok korkuyorum