NurBur 0 gün 😂 40+1 haftalık oldum gelen giden yok 🤷♀️😞 yoruldum artık kızımın gelmeyi niyeti yok herhalde normal doğum olacağı için 42 haftaya kadar bekletiyor kendi sancım gelmesi icin yoksa suni sancı verecekler kendi sancımdan daha zormuş korkmaya başladım 😞