Tusembektas 1234 ciddi bir sorun yaşamadım henüz ama devlet yani özel mantıgı yok tabi şunu biliyorum yakınlarım Doğum yaptı orada yakın tarihte doğumhane çok ilgili diyorlar
1234 Tusembektas özeldede cok ilgilenmiyolar iyi bir doktora denk gelmek lazım o hastaneyi de iyi diye duydum
Tusembektas 1234 bütün odalar tek kişilik değil ama genel olarak sanıyorum Doğum yapanları tek kişilik odalara alıyorlar