2lokummannesiii Merhabalar kızlar beni bilenler vardır. Gebelik şekerim çıkmıştı öyle bir post açmıştım. Sizlerden isteğim hangi aleti kullanıyorsunuz ben Bsensor adlı aleti kullanıyorum.
Gamzeasbetik Bir eczane teknikeri olarak önerim countour ts makinalarıdır. Kalibrasyonu en güvenilir ıöan alman markası.