Zumra27 bugün muayenem vardi canim sirayi beklerken hamile bi bayanla muhabbet ettik yaninda 4 yasinda oglu vardi ve 8 haftalik da hamile iste nasil gidiyor diye sordum kanamam var dedi ilk bebeginde de kanamasi olmus ama saglikla doğmuş. Simdi bu hamileliğinde de olmus ama rahatti gayet daha once de yasadim sorun cikacagini sanmiyorum diyordu bayaa egitimli biriydi. Sen de uzulme her kanamasi olan bebegini kaybetmiyor. Insallah biseycikler olmaz💙