Omrnhatunu Sorma canım ya normalde ben de hareketli bir insanım ama transferimden beri sürekli böyle temkinli davranmaya çalışıyorum. Öğretmenim ama sırf bu sebepten hamile kaldığımdan beri heyet raporu alıyorum. Evde hiç bir iş yapmıyorum ama sabahları sadece kendime kahvaltı hazırlıyorum bir de arada bir oturuyorum bir süre. Daha da ne yapılabilir bilmiyorum 🤷♀️ Keşke dikiş atsaydı doktorum en azından kafam rahat edecekti ama gerekmeden yapılınca enfeksiyon riskini artırıyor dedi. Bakalım ne olacak hakkımızda hayırlısı