Zagrozunannesi Aysel bende orda hıssedıyorum 19 haftalığız yavaş yavaş yukarı çıkıyormuş sen kaç haftalıksın
Aysel Kızlar demekkki zamanla yukarı kayıcak zaten karnımda daha çıkmadıg için heralde büyüdükçe yukarı kayıyo ve karında büyümeye başlıyo
Aysel Babymam umarım yukarı çıkar çünkü bebek aşagda olunca erken doğum riski yüksek deniliyo birde orda büyümeye devam ederse normal doğum yapamazsınız diye yazıyo internete çünkü doğum zamanı pozisyonu değişmesi çok zormuş
Yeliz123 Aysel himm hic boyle bir risk olduğunu duymamistim.. ama şuan küçükler zamanla yukari çıkarlar
Erkekanasiyiz Bende hep asagida hissederdim ama artik iyice yukarı doğru cikmaya basladi 25 hafta olucam zamanla cikar canim merak etme 🤗
Erkekanasiyiz Eger tekmeleri cok iyi hissediyorsaniz koltukta yarim yatar pozisyonda karninizi izleyin yukarida da hareketler oldugunu görebilirsiniz bence benim ufaklik heryerde geziyor yada bu benimkine has birsey bilemiyorum 😍
idemTapnar Benimkinin kafası aşağıdaymış genelde orda daha çok hissediyorum ama arada tekmeleride oluyor tabi. 25 haftalığız