Cerenylmz bende de öyleydi bazen var bazen yok belki hamileliğin boyunca mide bulantısı çekmeyeceksin içini ferah tut leke görmedikçe içinde sıkıntı olmasin ben çok çektim o yönden çok şükür atlattım ama korkuyorsan bi acile görün derim sağlıklı olduğunu görürsün için rahatlar