Linaelf Kızlar üç dört gündür kaşıklarımda bacaklarımda ağrı var adet sancısı gibi bebeğim bi kenara toplanıyor 37. Haftadayız Doğum yakın mı dersiniz
Neseozkan Linaelf bildiğim kadarıyla doğum yakın haftan da güzel zaten bol bol yürü merdiven in çık rahat olsun doğumun
Linaelf Neseozkan işi Bıraktıktan sonra hiç hareket etmez oldum temizlik dışında artık yürüyemiyorum zaten belim bacaklarım çok ağrıyor 😔
Neseozkan Linaelf evde bişeyler yapmaya çalış açıklığın kolay olur en azından aşırı tabiki yorma kendini ama hep de yatma bence
esrhrn Bol bol yürü egil-kalk hareketlerini yap,daha deli gibi sana vurduğu zaman bil ki Doğum başlıyor rabbim yardımcın olsun
esrhrn Ben de üniversitede okuyordum o dönem okul yolunda yakalanmıştım,doktorun ne dedi yolculuğa uzun süre oturur pozisyonda kalma bari doktor izin verdi mi yolculuğa?,onun yeri daraldığı için toplanıyordur genelde Doğum başlaması için içinde deli taylar tepinmesi lazım🙃
esrhrn Linaelf doğumu orda mı yapmak istiyorsun,inşallah zamanında ve saglıklı gelir bebişin canım korkma stres yapma lütfen rahat geçiresin
Linaelf esrhrn evet canım annemler orda burda kimse yok küçük kardeşlerim var okul vs olunca gelemiyorlar bizde gidelim dedik inş sıkıntısız gideriz 🙏🏻
Senemhifa Bende 37 haftamdayıö canım ince ince sızılar oluyor rahmimde geceleri çok zorluyor kasıklarım bacaklarım benimde aynı şekilde ağırıypr Rabbim bir sancıda kurtulmayı nasip etsin inşAllah bu hafta kontrolüm var bakalım ne dicek doktor
Linaelf Senemhifa evet bende aynı şekilselim amin canım hepimiz sorunsuz sağlıklı şekilde alalım bencillerimizi kucağımıza ☺️