OsmisinAnnesi sitem etmedim ki ben sadece kendi yaptığımı başkasından beklemekle hata ettim sanırım. Ayrıca bunu diyene kadar hiç yorumda bulunmasaydınız keşke sizinde başınıza gelebilirdi. Ayrıca enim belirtilerimi yaşayan varsa eğer geçiçi diye düşünmesin hemen doktora gitsin diye açtım postu.