Nora 7tahir beyden bi kere aldim yetisemedim randevuya 1ci doğumu eğitim araştırmada yaptim kizumda iki hastane arası gittim ilkleri atatürke sonra araştırmaya devam ettim orda doğum yaptim şimdi bakalım hayırlısı nerde olcak 12 haftaligim ikili tarama yapilcak