iremmvebebegi evet oluyor,hatta normal doğumda sezaryene göre daha çok kanama oluyor.Normal ped asla yetmiyor.Ben depend’in mesane pedinden koymuştum çantama.ama hiç kullanamadım.hastanenin verdiği hasta bezi de yandan cırtcırtlıydı ve çok büyüktü hiç rahat edemedim.Eşim gidip eczaneden Canped’in külot şeklinde hasta bezinden aldı da oh çektim.hatta hastaneden çıktıktan sonra 1 hafta daha onu kullandım.sonra normal pede geçtim.