Pembeeehayalim Benim oğluma hamileyken 25 inci haftadan taa doğuma kadar hep baş asagiydi bi sıkıntı olmadı ama çok ayakta kalmazdim sende dikkat etmeye çalış canım şimdi kızıma hamileyim 25+5 iz 24 te gitmiştim bas aşağı demişti ağrılarım oluyor ondan mi ne bilmiyorum erken doğum ihtimaline karşı progestan yazdı magnezyum da kullanıyorum kasilmalarim oluyo sonumuz hayrolsun inşallah vaktinde gelir