CimKefA merhaba birşey soracaktım açılma olabilmesi için o haftaya kadar beklediniz sanırım doktoruma kalsa bugün ben sezeryan olacaktım 39+4 haftalık hamileyim doktoruma beklemek istediğimi söyledim ama Benin baya gözümü korkuttu bebek kakasını felan yapar dedi birde doktorum bugün hastaneden ayrıldı başka bir doktora gitti bana su an sezeryanlık bir durumumun olmadığını bekleyebileceğimi söyledi iyi mi yaptım kötü yaptım bilmiyorum 🤷♀️