Sabihay Dikeylimit Benim de bu sıra çok olmaya başladı Dr günde 15e kadar normal düzensiz olması şartıyla dedi
Skrnslmn Dikeylimit normal mi bilmem ama bende de oluyo hatta bugün de oluyor yine Bizde 35+1 haftalığız
Dikeylimit Aynen düzensiz belli aralıklar la değil ama rahatsız ediyor bayağı bebek biryerde toplanmış gibi oluyor
Merveeatakan [bilinmeyen] canim seninkarnına dogum yaklasms onun belirtisi başlamış gibi geldi bana😊🙏 allah hayirli bi avazda dogum nasip etsin insallah
Dikeylimit Sanki gaz sancısı gibi bir ağrıda oluyor ama daha dün kontrolüm vardı ve herhangi bir problem yoktu ilk kızım 35+5 de doğdu o yüzden hep tedirginim şimdide
Selif Ben de 33 üm benimde karnımda çok sık sertleşme oluyor gün içinde ama ağrısız içim bi değişik oluyor hissediyorum sertleştiğini ama acı ağrı olmuyor ayrıca normal zamanda bile karnım zaten taş gibi yumusak falan degil😶