pinarsvcn Kızlar hamilelikte herkes güneş kremi kullan diyor. Geçen biraz güneşte durdum yüzümde akşam kahverengi leke ler oldu. Kullanan varmı hangi markaları kullanıyorsunuz🙈
Yasemincifci pinarsvcn bunu doktoruna sor canım cildiyeye yönlendirir vildiyedesenn cilt tipine uygun olanı verr
Robinronya pinarsvcn canım o hatayı yaptım bir ayda yüzüm kahverengi lekelerle doldu 😣 hemen solante pregna al bence . O bendeki lekeleri de yavaş yavaş azalttı . Ama sürmeden önce yüzüne nemlendirici sürmelisin. Yoksa aşırı kıvamlı kalır 😔
Sevda41 Robinronya ya bende aldım normalde bembeyazım onunsürünce hayalet gibi oluyorum nemlendirici mi kullanmak gerekiyor ? Peki o zaman etkisi azalmıyor mudur?
oglumvebenn Ben de solante oregna kullanıyorum, çok açık tenli ve hassas tenli olduğum halde leke oluşmadı, solanteye borçluyum bunu sanırım
Robinronya Sevda41 vallaha bana eczacım önerdi. Normalde de gece ve gündüz nemlendirici kullanırım yüz için❤️ Öyle çok güzel oluyor hatta yüz yedikçe ve oturdukça ipeksi bir görünüm çıkıyor ortaya 😬