Iremgokce Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı doktorum a çok mide bulantım olduğunu söyledim ve baba prilam dr diye bir ilaç verdi bulantı için aranızda kulanan varmı gece iç dedi iki tane en yaygın yan etkisi uyuşukluk diyor .çok kötüyüm ama yinede sizlerden bilgi almak istedim yan etkisini gören kullanan varmı yada
Iremgokce 2705merve ben dün gece içtim iki tane sanki bugün çok az daha iyiyidim sen kullanmaya başladınmı
2705merve Iremgokce evet bende önceki gün başlamıştım on gündür şiddetli kusmalarıma rağmen dün daha az kustum