Elvn Kizlar yarin sezeryan olcam korkyorum onerileriniz var mi zorunlu sezeryan bebegin suyunda azalma varms
Gg123 Elvn biz seninle aynı haftadayız ne güzel yarın bebeğine kavuşacaksın sağ Salim kucağa almayı nasip etsin rabbim ☺️ Benm içinde dua et normal olsun ve gelsin artık
Tugcehar87 Elvn zaten haftanızı doldurmuşsunuz ve bebeğinizde kilo alarak iyi korkmayın allah yardımcınız olsun
Safinaz Elvn maşşallah canm sağlıklı olsunda kiloyu toparlar inşallah benimde 36 haftadayım doktor bir iki haftaya alırız dedi benimde suyum çok az ve gelişim geriliği var bebek de henüz 2 kilo doktorum 2500 olmaz dedi 🥺
Selin4335 Ben de 2. Yi doğurucam bence bir an önce doğsun diyorum korkmayın 1 hafta daha iyileşme süreci oluyor sonrası rahat 😌 36da 2300 dü bnm de 37-3 oldum şuan bnm de cuma belli olacak günüm
Eminel Selin4335 cnm sen de arzu hanımın hastasısın değil mi, elvn da öyle ben de arzu hocaya gidiyorum
Eminel Selin4335 hmm perinatologta filansın galiba riskli gebelik vs mi. Olsun sağsalim kavuşalım da evlatlarımıza