Tugba2617 Selam kizlar😊 Ben 28inci haftamdayim ve iki haftadir kalp carpintilarim var, bazen yemekten sonra bazen de ac karnina bile ve cok yoruyor😐 ayni durumu yasayan varmi ?
Yldzlh Tugba2617 canım sırt üstü yatma bende de oldu sağlık ocağına gittim tansiyon ölçtürüdm birşey çıkmadı bebek büyüdükçe atar damara baskı yapıyor. Mümkün oldukça pozisyon değiştir . Nefes egzersizi yap mutlaka çok iyi geliyor..
Camlicagizem Tugba2617 Bu çarpıntı dediğiniz yattığınızda göğsünüze bakınca kalbinizin kuvvetli çarptığını görmek gibi bişey mi? Tv izlerken uzanıyorum mesela kalbimin atışı dışardan gözüküyor 🤷🏻♀️
Daisyy Tugba2617 tansiyonunu bi ölçtür derim ben. Benim tansiyon düşük çıkıyordu nazım yükseliyordu çarpıntı oluyordu. Doktorum su tüketimini arttır dedi arttırdım düzene girdi.
Selinnnce Tugba2617 benimde ayni kalbim sanki agzimda atiyor gibi. Bide o an guclukle nefes aliyorum. Nefes alisim degisiyor seninde oyle mi?
ecembk Bende aynı şekildeyim. Birde erken doğum riskiyle sürekli yatıyorum kalbim yerinden çıkıcakmış gibi atıyor yatarken 😔
ecembk Tugba2617 27+2yim geçen hafta sertleşme ve aşağı baskı şikayetiyle doktora gittim. Sonuç rahim ağzında yumuşama ve kısalma. 3 gün hastanede yattım 8 serum ciğer geliştiriciler progestan iğne ilaçlar derken eve geldim. Sürekli yatıyorum asla kalkmıcaksın dedi doktor😕 çarpıntı yüzünden de bildiğin yatarken sallanıyorum bazen
Tugba2617 ecembk Allah yardimcin olsun canimm insAllah sag saglim atlatirsin ve saglikli sekilde kucagina alirsin bebegini.. benim daha cok kasiklarimda agri oluyor ve kalp carpintim cok, erken dogum riskim varmi bilmiyorum😐 yarin doktorda randevum var.
Tugba2617 Yldzlh cok tesekkur ederim canim bilgilerin icin denicem mutlaka , kac defadir olcuyorum tansiyonum normal belki evet dedigin gibidir bebis buyuyodur :)
ecembk Tugba2617 Teşekkür ederimm☺️ Hepimiz zamanında sağlıklı kucağımıza alalım minnaklarımızı yeter hepsine katlanırız :)
Tugba2617 Camlicagizem mesela kosarsiniz da nefes nefese kalirsiniz ya kalbiniz cok hizli carpar iste ayni o his gibi birden bi geliyor ve durduk yerde yoruyor 😕
Camlicagizem Tugba2617 Aynen oda arada bi oluyor bian nefesimi kesiyor ritmi değişik atıyor derin bi nefes alınca geçiyor benimki😕
Tugba2617 Selinnnce aynenn ama benimki boyle 6 aylikken arada bi oluyodu 2 3 dakka surup geciyodu simdi 6 bucuk aylik oldu yarim saat falan suruyo onunla yorgunluguyla uyuya kaliyorum uyaninca geciyo
Sadiyy35 Tugba2617 onun sebebini kontrolümde sorucam sanki biri beni korkutmuşta öyle kalbim çarpıyor birden uzun sürmüyor 1 dakika falan ama haftada 2 3 kere yaşıyorum bu durumu
ZeynepZeynep07 Mutlaka kan değerlerinize baktırın. Benimde bi kaç defa şiddetli oldu ama kan değerim çok düştüğü içinmiş. Çok geçmiş olsun
Tugba2617 ZeynepZeynep07 tesskkur ederim kan degerlerimi gecen hafta olcturdum hersey normal :/ yarin doktorla gorusim bakalim ne dicek