Senayerva off ben 40+5im. Dün ağlamaktan krize girdim resmen. Ya kakasını yerde ya zehirlenirse ya kötü bir şey olursa ya bir engel olursa. Beynim hiç boş değil. Bebeğimi alıp eve getirene kadar da rahatlamıcam biliyorum. Dua ediyorum başka da bir şey yapamıyorum 😞😞