Celiik Bahargulu evet benim bulantılarım oldu şuan çok daha rahatım ama hala daha acıkınca bulanıyo anne olmak iştee 💕♥️
Celiik Alessia ay canim benim çok sevindim kız çocuğuda bir başka oluyor allah sağlıklıca kucağına almayı nasip etsin inşallah 💕
Celiik melegiminannesi ay canım nasıl sabrettin o kadar kızın olucak sanirim kızda birazdaha geç belli oluyormuş 👶🏻😍😊
melegiminannesi Celiik hayır canım oğlum oluyor ama utangaç bir yaoısı var sanırım ulturason cihazını hissettiği an yüzünü kapatıyor bacaklarını kıvıeıp görmemizi istemiyor o yüzden baya uğraştık görmek icin 😉
Buseecik Celiik 13 te ogrendım sanırımerkek cıkıntı gosterdı bıze sızede gösterıldımı ? 😊 emın olamıyorum
sevgitekes Celiik bende bir ay bekledim 15+3 te gittim bebek o kadar hareketliydi ki bi göremedi doktorum bacak arasını kıza benzettim iki kere erkek demisti kesin mi kız mi dedim cuma yine gel bakalım dedi
Dkym sevgitekes AA senin erkek demişti dimi.. Bende 13+3 te gittim erkek dedi değişirmiki diye bekliyorum Rabbim sağlıkla versin inşallah
Elifimm Kızlar bende 12+2 de özel doktorum kıza benziyo dedi,12+4 de devlette erkek dedi hatta yakınlaştırıp pipisini gösterdi ama ben hala eşime söylemedim tam kesinleşsin öyle söylicem cok meraklardayım sizce kız mı erkek mi🥰
Aryabilge Bahargulu bulanmadı ama iştahsızlık vardı ilk 3 ay 🙊 kilo vererek gidiyodum ne güzel şimdi almaya başladım 😝🤰🏼
alyatalha Celiik oğlumu 16 haftalıkken öğrendim şimdi ikinci gebeliğin 13 haftalıkken öğrendim kızım olcak inşallah