Kbra1212 yürüyüş pek yapamıyorum 10 dk sonra kasıklarıma bi ağrı giriyor olduğum yerde kalıyorum öylece yanımda biri olması şart. Evin içinde sürekli hareket halindeyim çömelme hareketleri yapıyorum duş alıyorum hurma yiyorum ama yok malesef yarın yine randevum var bakalım hala açılma yoksa perşembe kesin suni alıcam inşallah korkuttukları kadar kötü değildir suni sancı..🤷♂️