Minedemir15 Eltimde 8-9 aylık hamileyken tuttu doktor demediğini bırakmadı bebeğin çok zayıflamış nasıl eski haline getirecez die ben korkuyorum bebeğime bunu yapamam die düşündüm
Ozge1212 Tiredmother bende önümüzdeki hafta içi gidip bi göriniyim doktora ne olur ne olmaz tedbir almak gerek inşallah bi sıkıntı olmaz tutarım🙏🏻
Tiredmother Ozge1212 inşallah canm ben kendimi iyi hissettiiğim için bebekte iyi zannediyodum ama nstye girince şok oldum 🤦🏻♀️
Busragul Ozge1212 ben 10+5 im tutuyorum rabbim kolaylık versin herkese oruçlarımız kabul olsun bebişlerimiz de Allah’a emanet🥰