Merhabaa anneler 2 haftadır karnımın gerildigini farkındayım ama su son 3 gündür yanlar daha bi gergin sanki yırtılcak gibi gergin hissediyorum ?özellikle esnedigimde falan acıdığını hissediyorum. Nemlendirici kullanıyorum ama .Arada kıpırtı hissediyorum ama emin olamıyorum insalah hareketleridir..