CerenAnne Arkadaşlar bu normal midir,sabahtan beri orta ile şiddetli arası regl ağrısı çekiyorum, isyan bayrağı çekeceğim artık. Nst 'ye de zırt pırt girmek istemiyorum ama sabahtan beri bu haldeyim,kasılma sertleşme yok. Sizce normal mi? 33+4'üm, her gebe son haftalarında bu dediklerimi yaşıyor mu?😶
Merveyazici CerenAnne canım idrar yollarına bir baktır sancı olmasa da iltihap olabılır bol bol su iç oda Kasık ağrısı yapıyor bende az miktarda lökosit var ama ağrımda oluyor özellikle sabahları çünkü gece boyu çok su içmiyorum
CerenAnne [silindi] yok yatıyorum yine geçmiyor o ağrı.. Şiddeti de artmıyor (orta ile şiddetli arası )ama öyle beni saatlerdir süründürüyor. Akşama kadar devam ederse bir nst 'ye gireyim.