Arslangozezgi hamileliğimin başından beri çok şükür rahat geçirdim göbeğim çıkmasa hamile olduğumu anlamam o derece 😁 Bulantı, kusma, ağrı, sızı hiç birşey olmadı normal hayatına devam ettim yatarak hamilelik geçirmedim 29+1 olduk çok şükür sağlıkla gelsinler inşallah