Kızlar 24 haftalık hamileyim. Cuma günü koyu kahve kanamam oldu acile gittim.proestan ve p ile başlayan şu an adını hatırlayamadığım bı iğne verdiler. Dün de kendi doktorun hastaneye yatırdı kanamam durmuştu bugün öğlen taburcu oldum. Aksam yine kanamam oldu bu sefer daha açık renk ve adet kanaması gibi bebek de bı sıkıntı yok tekmeleyip duruyo ama ben çok korkuyorum. Var mı hep ilaç kullanıp hem kanaması devam eden hem de bebeği iyi olan ?