Ozican Dedesine babasından annesinden herkesten daha çok değer veriyo hatta herkesten daha çok seviyo. Dedesi şuan hayatta değil 10 yıl filan olmuş vefat edeli. Dedesine karşı ayri bir bağlılığı var hâlâ.. Ne yapicam bilmiyorum. Bu isim kesinlikle olmaz çocuğuma Muzaffer diye seslenemem ben. Herkes muzo diyecek o zaman da ben herkesle bağımı koparırım huzursuzluk çıkar dedim. Bırak Muzaffer diyince akıllara sadece senin deden gelsin, bırak sadece deden olarak kalsın dedim ama dinlemiyor. Psikolojik olarak bunalıma girdim artık 😣