Ilaydakurt03 Bulutut Bende doktorunla görüşmelisin benimde öyle olmuştu geçen hafta doktoruma gittim hemen nst ye bakmak istedi biraz sancım çıktı bebek doğum kanalına dönmüş demişti haftaya doğumum olucak
AselAlaraa Bulutut cnm drna sor ama illaki doğm olcak diyr bişi yok korkma nişanın vs gelmedn ama mutlaka drna sor
Bulutut Ilaydakurt03 çok teşekkür ederim korkuyorum da ilk çocuğum 36+6 da doğdu bu da erken gelir diyr
Ilaydakurt03 Elifffatih Doğrudur canım benim sezaryan olucağı için önemli değil ama inşallah hepimiz hayırlısı ile kucağımıza alırız sağ salim ❤