Hem kız hemde erkek annesiyim 🙏 ilk bebeğim erkekti,ikinciyi iki hafta önce net öğrendim cinsiyetini kız 🎈 ikisi arasındaki farklarım çok fazla ben herşeyi yazarım unutmamak için 🙈 erkek olan hamileliğimde inanılmaz derecede turşu,baharatlı şeyler,ekşi yoğurt türünde şeyler yemiştim ve eti çok seviyordum...Kızımda ilk tatlı birşey aşerdim ve sonrasında tatlı değil de patates türü şeyler aşerdim,her akşam çorba aşerdim🙈 ilginç...kızartma türü şeyler ilk zamanlar 🙈 oğlumda ayaklarım çok üşürdü ısınmazdı ama Bunda asla öyle birşey yaşamadım...oğlumda 9 ay bulantı Kusma yaşadım ama dinçtim bunda 20. Haftaya kadar bulantı Kusma yaşadım ama yıkıldım hep halsizdim yani,halada hayatta en sevdiğim şey temizlik yapmaktır elim kolum bir türlü kalkmıyor 😔 oğlumda gazlı bir hamileydim çokta hasta olmuştum öyle ki zatürre bile oldum,şimdi henüz hiç hasta olmadım koca bir kış geçti..oğlumda saçlarım gürleşmişti,okadar parlak ve güçlüydü ki ve gözlerimin içi parlıyordu bi güzellik vardı.Şimdi çirkinleşme diyemem ama solgunum ve saçlarımda kızıllaşma var diplerinde..çok koca karı yorumu gibi görebilirsiniz ama kendi gerçeklerim bunlar Benim oğlumda hep sol tarafıma yatardım Kızımda hep sağa yatmak istiyorum sola yatmak işkence gibi 😬 şimdilik aklıma gelenler birde ultrason resimleri okadar farklı ki doktor olsam sanırım 10.haftada bilirdim kızım et yığını gibi görünüyordu ama oğlumun ultrason resminde herşeyi okadar net belliydi ki elleri kolları bacakları okadar belliydi ki....benden haberler böyle arkadaşlar aklıma gelenleri yazarım yine 😍