GuelGltkn Sev95 bende yaptirmam lazim detayli Mono saglik 4 boyutlu detayli icin 300 tl istiyo normal kadin dogum uzmani bakiyomus ondan emin olamadim herkes profesöre gidiyo artik
ozgeya Sev95 Alsancak’ta Prof.Dr.Fuat Akercan’a yaptırmıştım.O zamanlar 500 liraydı.Güncel fiyatını bilmiyorum
MeryemSemih Fiyatlar baya uçmuş ben medifemaya gidiyorum ayrıntılı ultrasonuda orda yaptırdım 300 TL verdim
Feyzaselh Sev95 oraya Buca kadın Doğumdan gönderdiler diyince 150 alıyorlarmış burdan bi kadın söylemişti