Daha erken dönemde su azalırsa serum vs tedavi ile bebeği belli bir haftaya ulaştırmaya çalışıyorlar ama sizin zaten 37 olmuş , çok az ise su ya tedavi verir yada Doğuma alır korkmayın görümcemi 3 çocuğu var 3ünde de son aylarda su sıkıntısı yaşadı ama sağlıklı çocukları var 2 si normal biri sezeryan