Meryematc1983 rica ederim eğer ihtiyacınız olursa görüşmek isterseniz ben asistanının numarasını iletebilirim...herkes öğrensin istiyorum çünkü ben 3sene önce erken doğumla 26.haftada bebeğimi kaybettim çok zor şeyler yaşadım çok şükür iyiyim ama anneler bebekler bunları yaşamasın isterim tabi hepimiz önce Allah’a emanetiz. Ama hekim bu süreçte okadar kıymetli ki..