Fzorlu29 bende tam senin gibiyim şuan bugün doktora gittim yarın 34 oluyorum ama 36 görünüyor kilosu da 3 kilo dedi biraz erken doğum riskim vardı yürüyüşü yasaklamıştı ama bugün geri başla dedi risk yok şuan dedi ve yediklerime dikkat etmem gerektiğini söyledi ama anlamadığım nokta benim kilom da hiçbir değişiklik yok hala ag o doktora sormayı da unuttum. Dediğin gibi ağrılarım da çok oluyor dönmekte zorlanıyorum karnım hep sert ağrı yapıyor bebeğin büyüklüğünden dolayı ağırım oluyormuş öyle