Tikitinannesi Merhaba herkese, ben 20 haftalık gebeyim. Önümüzdeki haftaya detaylı ultrason için randevu aldım. Ancak kadın doğum doktorum detaylı ultrasondan sonra bir de Siyami Ersek’e fetal eko çektirmek için gitmemi istedi. Bir sorun görmediğini, gebelerden rutin istediğini söyledi. Fakat benim etrafımdaki hiç kimsenin doktoru böyle bir şey istememiş. Sizin doktorlarınız istedi mi fetal eko?
Nursemom0857 Tikitinannesi benden istemediler canım. Doktorumla görüşmeden haftam gelince direk detaylı ultrason çektirip,sonra kendi doktoruma gitmiştim. Detaylı ultrasonda bir problem olmadığı için benden istememiş olabilir tabi...
Tikitinannesi ygulafer teşekkür ederim cevabın için. Umarım gerçekten rutin olduğu için istemiştir, bir problem görmemiştir.
Tikitinannesi Nursemom0857 bende de henüz bir problem yok, hatta daha detaylı ultrason yaptırmadım bile, önümüzdeki haftaya randevum. Rutin istiyorum dedi. Ben de şüpheye düştüm acaba bir sorun gördü de bana mı söylemiyor diye 😞
Husumsu Tikitinannesi benden rutin istedi canım gittim bişey çıkmadı üstelik detaylıdan sonra gönderdi orda da bişey çıkmadı kalple ilgili, herkesten istiyorum dedi
Tikitinannesi Husumsu çok sevindim bunu duyduğuma. Demek ki benimki de gerçekten rutin olduğu için istemiş. Teşekkür ederim 🙏🏻