Ebru3435 valla bende her hafta ağda yaptırıyorum canım çünkü her hafta bakıyor 34 den beri bizimki kafayı aşağıya dayadigi için açıklık kontrolü yapmak zorunda kalıyor sürekli 😊 benim çarşamba 38 oluyor yarın yine kontrol var bakalım ne olmuş ne bitmiş bu hafta gercekten mahvetti beni bu çocuk kasilmalar ağrılar birde icerden yapıyorsa resmen elektrik çarpıyor gibi oluyor aşağılara yerimden hoplatıyor o derece 😁 hareketleri azaldı çok fazla sadece arada ayaklarını filan oynatıyor akşamları o kadar 😁 bence artık çok az kaldı ama bakalim keyfi ne zaman gelir 😊