Filizak Kızlar 17+1 deyim sağlık ocağı arayıp tetanoz için çağırmadı çağırması gerekiyor mu geç mi kaldım
___ozlm___ Filizak daha erken merak etme atlamıyorlar, çağırıyorlar mutlaka gebelik döneminde 2 doz şeklinde yapıyorlar. Kolum bir kaç gün uyuştu benim bide bebek hareketleri az zayıfladı aşı döneminde böyle şeyler olursa evhamlanma 😉
Filizak ___ozlm___ ya ben daha hareket pek hissetmiyorum sorun mu var acaba Perşembe doktora gideceğim 🤦🏻♀️
___ozlm___ Filizak annenin cilt yapısına, ilk Bebek olup olmamasına göre değişiyormuş hareket. Daha 17 haftadasın telaş yapma benim bebeğimin hareketleri 22. Haftada düzene girdi. Sende 20. Haftada ufak ufak belirtiler görürsün merak etme