Medine55 23 haftamıza kadar herşey çok güzeldi ayrıntılı ultrason da bağırsakta genişleme görüldü bir çok şey söylendi mahvoldum düşüne düşüne ama karnımdan su aldırmak istemedim 1 ay sonra gel demişti perinatoloji doktoru bugün gittik çok şükür ilerleme olmamış hatta küçülme bile olmuş 😊☺️ Post açmıştım burda çok dua etmiş yanımda olmuştunuz allah razı olsun hepinizden 😊 28+5 olmuşuz 1,490 kilomuzda😊😊❤️❤️
Haribo42 Medine55 oooo masallahhh ayyy ne kdr hizli buyuyolar ya ins bizde goruruz o gunleri saglikla
Haribo42 Medine55 gozunuz aydin bu arada insan ne kdr mutlu oluyo olumlu seyler duyunca insan bosu bosuna stress yapiyo o testlerle inan.. halbuki doktorlar diyo orda cikan sorunlarin yuzde 99 u kaybolup gidiyo bebek dogana kdr
Ozlemsvr Medine55 detaylı ultrasonda yanılma payı çok fazla. Neyse ki güzel gelişmeler olmuş sağlıcakla dogsun inşallah 😊
Medine55 Haribo42 aynen canım korkutuyorlar insan stres yapmadan duramıyor 😔 rabbim herkese hayırlı haberler duymayı nasip etsin
Medine55 Ozlemsvr yanılma Yok ama bebek geliştikçe bağırsak genişlemesi de oranlaşmış takip altında olucaz yine 😊
Ozlemsvr Medine55 bazıları doen sendromlu felan diyolar ya onu kastettim canım.. Sizinde öyle bir durum olabilir diye.