Kbr0cm Son adet tarihimie göre 6 haftalik gebeyim ama keseyi göremedigini söyledi doktor böyle olan var mı 2 hafta sonra tekrar gel dedi
Haribo42 Kbr0cm benimde gorememiztimm bthcg 1700 kusur olmustu alttan bakti alttan bile zar zor gordu
Burcunfs Kbr0cm hcg kaç çıkıyor. Bide geç döllenme felan olmuş oluyor o yüzden göremiyorlar. Bekle biraz daha istersen
TeZhip Kbr0cm canım ben de böyleydim iki günde bir hcg yaptır ben de gecikmeye gelmiyor iki hafta bekleme düzenli artıyorsa döküntü yok demektir
Kbr0cm Haribo42 Ama burda bakiyorum 4 veya 5 haftalikken görenler var onun icin bi fikir alayim dedim
arastirmacianne Kbr0cm değerin geç yükselmiş demek ki canım .Mesela benim hızlı yükselmişti.5+2 de gördük.Ama henüz bebek ve kalp atışı için 2 hafta sonra çağırdı
Haribo42 Kbr0cm herkesin bunyesi bir degil buraya cok takilma ins gorursun merak etme bthcg de gayet iyi tadini cikar doktora gidene kdr mutlu ol:)❤️
pinarqi Kbr0cm bende gebeliğimin 7. Haftasındayım kese var ama adet düzensizliğimden dolayı geç döllenme yaşıyorum benimde 1 hafta sonra kesin sonuç belli olucak alttan muayene oldum. Her şeyin hayırlısı .. 🙏🏾
Anneolcam Kbr0cm Kbr0cm normal korkma benim de çok küçüktü alttan baktı die gördü bi hafta önce girmiştim bu cuma tekrar gidicem bakalım Hayırlsı korkma betan yüksekse görünür inşallah
derinmilatuncay Kese görünüyor ondan sonra kalp atışı derken cinsiyet hepsi olur rahat olun sizin bünyeniz farklıdır ben 14 haftada öğrendim cinsiyeti kimisi 12 de kimisi 16 da.hepsi birbirini tutmaz rahat ol
Kbr0cm Adetim gectikten 3 gün sonra gittim 126 cıkmısti 2 gün sonra tekrar yaptrdm 295 cikti 5 gün sonra bida yaptim 1260 dedi